Uw leven zo optimaal mogelijk invullen

U wilt niet leren leven met uw klachten...

Dat is misschien ook wel helemaal niet nodig. We pakken pijn en andere chronische problemen aan met natuurlijke technieken zoals acupunctuur, triggerpoint therapie, massage, kruidentherapie en soms ook voedingsadviezen. Al deze methodes spreken het zelfherstellende en pijnstillende vermogen van uw lichaam aan. Zo kunt u weer doen wat u wilt en staat u niet meer langs de zijlijn.

U wilt liever niet steeds pillen slikken

Praktijk Heuveling begrijpt dat u graag goed voor uw lichaam wilt zorgen. Medicijnen passen daar niet altijd bij. Ze kunnen vervelende bijwerkingen hebben, soms zelfs schade veroorzaken aan uw organen. Bij praktijk Heuveling wordt daarom alleen gebruik gemaakt van natuurlijke methoden, die veilig en effectief werken. U krijgt daarbij geen chemische stoffen binnen. De therapie is dan ook bij uitstek geschikt voor mensen die het liefst zo min mogelijk of helemaal geen pillen willen slikken. U kunt de therapie ook probleemloos inzetten naast andere behandelvormen.

Overal al geweest en niks helpt

Dagelijks horen wij verhalen van mensen die door de hele medische molen zijn geweest,  verschillende diagnoses hebben gekregen, maar geen oplossing voor hun klachten hebben gevonden.  Praktijk Heuveling kan in die gevallen soms toch uitkomst bieden, door u en uw klachten op een andere manier te benaderen.

Er wordt uitgegaan van de Traditionele Chinese Geneeskunde, waarbij door een heel andere bril gekeken wordt naar het totaalplaatje van al uw symptomen. Er wordt gefocust op de (on)balans in uw hele lichaam, niet op een enkele klacht. De uiteindelijke diagnose geeft vaak een dieper inzicht in de achterliggende oorzaak van uw klachten én nieuwe wegen voor de aanpak ervan. Er is veel meer mogelijk dan u denkt. Neem de proef op de som!

Geniet weer van uw  leven!

Praktijk Heuveling - Leemkuilenweg 6b - 7872 PZ Valthe - info AT praktijkheuveling DOT nl - 06-2555 1888