Fit en pijnvrij leven

Hoe staat je gezondheid er nu voor? Als je niets onderneemt, hoe ziet je leven er dan over 5 jaar uit? Als het antwoord op deze vragen je zorgen baart, dan is het tijd om in actie te komen. Gun jezelf een gezonder leven!

Je wilt niet leren leven met je klachten...

Dat is misschien ook wel helemaal niet nodig. We pakken pijn en andere chronische problemen aan met natuurlijke technieken zoals acupunctuur, triggerpoint therapie, massage, kruidentherapie en soms ook voedingsadviezen. Al deze methodes spreken het zelfherstellende en pijnstillende vermogen van je lichaam aan. Zo kun je weer doen wat je wilt en hoef je niet langs de zijlijn te staan.

Je wilt liever niet steeds pillen slikken

Natuurlijk wil je graag goed voor je lichaam zorgen. Medicijnen passen daar meestal niet bij. Ze kunnen vervelende bijwerkingen hebben, soms zelfs schade veroorzaken aan je organen. Bij praktijk Heuveling wordt daarom alleen gebruik gemaakt van natuurlijke methoden, die veilig en effectief werken. Je krijgt daarbij geen chemische stoffen binnen. De therapie is dan ook bij uitstek geschikt voor mensen die het liefst zo min mogelijk medicijnen willen gebruiken. Je kunt de therapie ook probleemloos inzetten naast andere behandelvormen.

Overal al geweest en niks helpt

Regelmatig vertellen mensen dat zij door de hele medische molen zijn geweest,  verschillende diagnoses hebben gekregen, maar geen oplossing voor hun klachten hebben gevonden.  Praktijk Heuveling kan in die gevallen soms toch uitkomst bieden, door jou en je  klachten op een andere manier te benaderen.

Er wordt uitgegaan van de Traditionele Chinese Geneeskunde, waarbij door een heel andere bril gekeken wordt naar het totaalplaatje van al je symptomen. Er wordt gefocust op de (on)balans in je hele lichaam, niet op een enkele klacht. De uiteindelijke diagnose geeft vaak een dieper inzicht in de achterliggende oorzaak van je klachten én nieuwe wegen voor de aanpak ervan. Er is veel meer mogelijk dan je denkt. Neem de proef op de som!

Geniet weer van je leven!

Praktijk Heuveling - Leemkuilenweg 6b - 7872 PZ Valthe - info AT praktijkheuveling DOT nl - 06-2555 1888

7.1 589 14