Een natuurlijke(r) weg naar de optimale jij

Hoe staat je gezondheid er vandaag voor? Als je niets onderneemt, hoe ziet je leven er dan over 5 jaar uit? Als het antwoord op deze vragen je zorgen baart, dan is het nu tijd om in actie te komen. Herken je jezelf in de onderstaande uitspraken, dan is Praktijk Heuveling de beste keuze die je kunt maken. Want praktijk Heuveling heeft een uitgebreid aanbod aan effectieve, veilige natuurlijke therapievormen die jouw gezondheid al snel een heel stuk beter maken, zodat je nu én in de toekomst beter af bent!

Je wilt niet leren leven met je klachten...

Dat is misschien ook wel helemaal niet nodig. We pakken pijn en andere chronische problemen aan met natuurlijke technieken zoals acupunctuur, triggerpoint therapie, massage, fytotherapie en soms ook voedingsadviezen. Al deze methodes spreken het zelfherstellende en pijnstillende vermogen van je lichaam aan. Zo kun je weer doen wat je wilt en hoef je niet langs de zijlijn te staan.

Je wilt liever geen pillen of operatie

Natuurlijk wil je graag goed voor je lichaam zorgen. Medicijnen passen daar meestal niet bij. Ze kunnen vervelende bijwerkingen hebben, of schade veroorzaken aan je lichaam. Hetzelfde geldt voor de meeste operaties. Bij praktijk Heuveling wordt daarom alleen gebruik gemaakt van natuurlijke methoden, die veilig en effectief werken. Je krijgt daarbij geen chemische stoffen binnen. De therapie is dan ook bij uitstek geschikt voor mensen die het liefst zo min mogelijk medicijnen willen gebruiken of een operatie willen vermijden.

Overal al geweest en niks helpt

Ben je al door de hele medische molen geweest, heb je verschillende diagnoses gekregen, maar heb je helaas geen oplossing voor je klachten gevonden? Praktijk Heuveling kan in die gevallen soms toch uitkomst bieden, door jou en je  klachten op een andere manier te benaderen.

Er wordt uitgegaan van de Traditionele Chinese Geneeskunde, waarbij door een heel andere bril gekeken wordt naar het totaalplaatje van al je symptomen. Er wordt gefocust op de (on)balans in je hele lichaam, niet op een enkele klacht. De uiteindelijke diagnose geeft vaak een dieper inzicht in de achterliggende oorzaak van je klachten én nieuwe wegen voor de aanpak ervan. Er is veel meer mogelijk dan je denkt. Neem de proef op de som!

Geniet weer van je leven!

Praktijk Heuveling - Leemkuilenweg 6b - 7872 PZ Valthe - info AT praktijkheuveling DOT nl - 06-2555 1888

5.1 590 14