Acupunctuur tegen pijn

Heb je pijn en wil je er vanaf, het liefst op een manier die goed is voor je gezondheid als geheel? Kom dan nu in actie en maak een afspraak bij de praktijk. We helpen je graag, zodat je weer makkelijker kunt bewegen met minder pijn.

Overal al geweest en niks helpt

Ben je al door de hele medische molen geweest maar heb je geen therapie voor je pijn gevonden die voor jou werkt? Praktijk Heuveling kan in die gevallen soms toch uitkomst bieden,  door je pijn en overige symptomen op een andere manier te benaderen. De basis daarvoor is de traditionele Chinese gezondheidszorg, waarbij de focus ligt op de (on)balans in je hele lichaam, niet alleen op de pijnplek. Dit geeft vaak een dieper inzicht in de factoren die kunnen meespelen in je pijn en nieuwe wegen voor de aanpak ervan. Neem de proef op de som; er is veel meer mogelijk dan je denkt.

Je wilt niet leren leven met je pijn

Dat is misschien ook wel helemaal niet nodig. We pakken je klachten aan met acupunctuur, triggerpoint therapie, kruiden supplementen en soms ook voedingsadviezen of massage. Al deze technieken spreken het herstellende en pijnstillende vermogen van je lichaam aan.

Je wilt liever geen pillen, injecties of operatie

Je wil goed voor je gezondheid zorgen. Medische ingrepen passen daar niet altijd goed bij, want ze kunnen vervelende bijwerkingen hebben, of schade veroorzaken aan je lichaam. Maar je wilt wel van je pijn af. Bij praktijk Heuveling wordt alleen gebruik gemaakt van natuurlijke methoden zoals acupunctuur en kruiden, krachtig en veilig. Je krijgt geen chemische stoffen binnen. De therapie is dan ook bij uitstek geschikt voor jou als je het liefst zo min mogelijk medicijnen wil gebruiken, een operatie wil vermijden of verergering van je pijn wilt voorkomen.