Pijn aanpakken met acupunctuur

Hoe gaat het vandaag met je pijn? Als je er niets aan doet, hoe ziet je leven er dan over een paar jaar uit? Als het antwoord op deze vragen je zorgen baart, dan is het nu tijd om in actie te komen en er iets aan te doen. Praktijk Heuveling helpt je om je pijn aan te pakken op een verantwoorde manier, die goed is voor je lichaam.

Overal al geweest en niks helpt

Ben je al door de hele medische molen geweest, heb je verschillende diagnoses gekregen, maar geen oplossing voor je pijn gevonden die bij je past en voor je werkt? Praktijk Heuveling kan in die gevallen soms toch uitkomst bieden,  door je pijnklacht op een andere manier te benaderen.

Er wordt uitgegaan van de Traditionele Chinese Gezondheidszorg, waarbij door een heel andere bril gekeken wordt naar het totaalplaatje van je pijn en al je andere symptomen. Er wordt gefocust op de (on)balans in je hele lichaam, niet alleen op de pijnplek. De uiteindelijke diagnose geeft vaak een dieper inzicht in de achterliggende oorzaak van je pijn en nieuwe wegen voor de aanpak ervan. Neem de proef op de som, want er is veel meer mogelijk dan je denkt.

Natuurlijk zijn er ook hier in de praktijk wel degelijk grenzen aan wat er gedaan kan worden. Traditionele Chinese Gezondheidszorg kan veel voor je doen, maar het blijft geneeskunde, geen goocheltruc. Je bent niet na 1 behandeling beter, zeker niet als je al een tijd lang klachten hebt. En als je niet bereid bent om er zelf ook iets aan te doen, bijvoorbeeld door je levensstijl een beetje aan te passen, dan gaan je klachten waarschijnlijk ook niet over.

Je wilt niet leren leven met je pijn

Dat is misschien ook wel helemaal niet nodig. We pakken je pijn  en eventuele onderliggende chronische problemen aan met acupunctuur, triggerpoint therapie, massage, supplementen en soms ook voedingsadviezen. Al deze technieken spreken het herstellende en pijnstillende vermogen van je lichaam aan. Het doel is dat je weer kunt doen wat je wilt, zodat je niet langs de zijlijn hoeft te staan.

Je wilt liever geen pillen, injecties of operatie

Natuurlijk wil je goed voor je gezondheid zorgen. Medicijnen passen daar vaak niet goed bij, want ze kunnen vervelende bijwerkingen hebben, of schade veroorzaken aan je lichaam. Hetzelfde geldt voor de meeste operaties. Maar je wilt wel van je pijn af. Bij praktijk Heuveling wordt alleen gebruik gemaakt van natuurlijke methoden, die veilig en effectief werken. Je krijgt geen chemische stoffen binnen. De therapie is dan ook bij uitstek geschikt voor jou als je het liefst zo min mogelijk medicijnen wil gebruiken, een operatie wil vermijden of verergering van je pijn wilt voorkomen. Samen zorgen we goed voor je.

Maak direct een afspraak ►

Geniet weer van je leven!